Banca Intesa kreditnim karticama

Za sve porudžbine veće od 12.000 RSD

kupovina putem administrativne zabrane do 12 rata.

News
12.11.2021.

SNEAKERVILLE PLAYHOUSE 2021 RECAP



Ljubitelji patika, da li ste posetili Sneakerville festival koji je prošlog vikenda održan treći put zaredom? Kao i prethodnih, festival je i ove godine okupio veliki broj posetilaca koji su uživali u jedinstvenom multimedijalnom iskustvu smeštenom u Muzeju grada Beograda. Svi posetioci su imali priliku da se zabave, prolazeći kroz Sneakerville Playhouse lavirint powered by Buzz i Tike, upoznaju ambasadore najpoznatijih sportskih brendova i osvoje vredne nagrade.

 

I ove godine, Sneakerville je ugostio neka od najpoznatijih imena iz sveta muzike, mode i urbane kulture. Među njima su se našli Zoi, Edita, Stevan Piale, Nemanja Blažić Tricky, Mikri, Fox, Surreal, ali i poznati TikTokeri i influenseri, Dunja Jovanić, Vladimir Gašić, Mario Vrećo, Waj Wai i Branko Jovanović, koji su takmičarima pomagali da prođu zadatke koje su im pripremili organizatori. Sneakerville Playhouse je osmišljen u formi multimedijalnog lavirinta sa devet soba, od kojih svaka nudi različit tematski sadržaj. Vodeći sportski brendovi, među kojima su Nike, adidas, Reebok, Converse i Puma, u saradnji sa Buzz, Tike i Dunk Shop sneaker konceptima, omogućili su posetiocima učešće u brojnim zanimljivim aktivacijama.

 

U skladu sa epidemiološkim merama, na samom ulazu je vršena obavezna dezinfekcija ruku i obuće, kao i prijavljivanje učesnika, nakon čega su svi timovi dobili Sneakerville Pass u kojem su sakupljali pečate za prolazak kroz sobe. Incijalna aktivacija je bio Sneakerville Lavirint, koji je posetioce uveo u priču, a iz koga su sami tražili izlaz. Svaka naredna soba je svojevrsni omaž brendovima i mesto na kome su učesnici mogli odlično da se zabave, ali i nauče nešto novo.


 

Veliku pažnju posetilaca privukla je BUZZ interaktivna soba sa projekcijom na zidovima i aktivnim LED ekranom na kome je igra “Catch & Match”. Zadatak takmičara je bio da upare modele patika sa logotipom koji se prikazuje na dnu ekrana. Igra se odvija na tri nivoa, tokom kojih se sakupljaju poeni, a ostvarenih sedam poena na zadnjem nivou garantuje dva pečata za ekipu i mogućnost učestvovanja u BUZZ Raffle izvlačenju u kojem možete osvojiti patike za ceo tim. Posetioci Buzz sobe su imali priliku da se druže sa poznatim Tiktokerima Waj Wai-jem i Brankom Jovanovićem.

Pored zabavnog sadržaja, ispred muzeja su tokom celog vikenda bile postavljene i Sneakerville kutije za reciklažu, a svaki učesnik je mogao da donese stari komad garderobe i ubaci ga u kutiju predviđenu za to. Nakon festivala, nastavljena je akcija prikupljanja stare odeće koja će trajati do kraja novembra u Tike i Buzz Shop-ovima, a po završetku akcije odeća će biti reciklirana i poklonjena domovima za nezbrinutu decu.

Deo atmosfere pogledajte u galeriji.

 

Buzz tim

 

Slični članci